۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

نویل

۱
نویل مبارک
بدون هیچ مقدمه ای

۲

ما کادوی نویل گرفتیم ، کلی نو نوار شدیم انشاالله تعالی
حالا میخواد به ما ربط داشته باشه میخواد نداشته باشه اما هر جا بوی الواطی و عیاشی بیاد ما هم هستیم
میخواد رسم منحط غربی باشه میخواد سنت دیرین شرقی
فقط باید عیش و نوش باشه، نویل میگیریم عید میگیریم سال نو میلادی ، شمسی، قمری، چینی، ویتنامی ،...
دیشب به رسم غربی ها غاز خوردیم و صبح برای این هم که خدای نکرده از سنت ایرانی خودمون عقب نیفتیم کله زدیم
بعضی وقت ها دلم برای معده ام میسوزه !

۳

«فَتَل» خان، سگ بچه ها هم دیشب نو نوار شد
یه عروسک، یحتمل ماده، گیرش اومد والا بنده که ابتدا به ساکن نفهمیدم ماده است، این فتل خان، به قول من، و به قول بچه ها مافین چنان نرد عشقی باهاش باخت که بنده از ترسم یواش رفتم تو اتاقم در رو قفل کردم که یهو به من پیله نکنه و آره و اینا !


۱ نظر:

  1. فکر کن فتل خان بیاد پیله کنه به تو
    =))

    لهبی ! میگم ما هم بد نویل پارتی نمیکنیما
    کی بیایم هدیه مونو ازت بگیریم ؟ هوم؟

    پاسخحذف